- Menu przedmiotowe
- Tablica ogłoszeń
- Ogłoszenia i zawiadomienia
- Ogłoszenia 2017
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania z 21 lutego 2017r. w sprawie GKMOS.6220.1.2017
GKMOS. 6220.1.2017
Dąbrowa 21.02.2017r.
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego zawiadamiam, że na wniosek Pana Krzysztofa Kosińskiego zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn. „Osiedle budynków mieszkalnych, jednorodzinnych, wolno stojących z poddaszami użytkowymi i garażami jednostanowiskowymi”
Wniosek dotyczący przedmiotowej inwestycji znajduje się w pok. 103 w Urzędzie Gminy Dąbrowa ul. Ks. Prof. Józefa Sztonyka 56 49-120 Dąbrowa. Zainteresowane strony mogą w w/w Urzędzie, w terminie 14 dni od daty dokonania ogłoszenia zapoznać się z zamierzeniem inwestycyjnym wnioskodawcy oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski
Wójt Gminy
/-/ Marek Leja