- Menu przedmiotowe
- Nabory i konkursy na wolne stanowiska
- do Urzędu Gminy
- 2023
Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko ds. Ochrony Powietrza
Nr OR. 210.2.2023 Dąbrowa, 02.05.2023 r.
Wójt Gminy Dąbrowa
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. OCHRONY POWIETRZA
(Gminny Koordynator ds. Programu Ochrony Powietrza)
Procedura zgodnie z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
1. Wymagania – zgodnie z załącznikiem nr 1.
2. Zakres podstawowych obowiązków – zgodnie z załącznikiem nr 1.
3. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- list motywacyjny/podanie o pracę;
- kwestionariusz osobowy – załącznik nr 2 do ogłoszenia;
- kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie, o którym mowa w opisie stanowiska - zgodnie z załącznikiem nr 1;
- pisemne oświadczenie kandydata:
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - że cieszy się nieposzlakowaną opinią.
4. Dodatkowe dokumenty aplikacyjne:
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- referencje.
5. Termin i miejsce składania dokumentów – zgodnie z załącznikiem nr 1
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP /www.bip.gminadabrowa.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy.
Wójt Gminy Dąbrowa
/-/ Katarzyna Gołębiowska - Jarek
Opis wolnego stanowiska ds. Ochrony Powietrza (126,34KB)
Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie (17,37KB)
Informacja o wyniku naboru na stanowisko ds. Ochrony Powietrza (99,27KB)